dinsdag 8 maart 2016

Dag 201- afgeleid

Na de relatief energieke dag van gisteren, had ik vandaag een dag wat totaal niet opschoot. Ik had zin in niets, daarom liet ik me veels te makkelijk afleiden door minder nuttige dingen.
Vanmorgen besloot ik eerst mijn vriendin te bellen om de datum af te stemmen voor de Supportbeurs waar wij heen willen gaan. Natuurlijk hadden we het niet alleen over de Supportbeurs, we bespraken ook nog andere dingen. Al gauw was ik een half uur verder.
Mmm, eerst maar een tussendoortje maken, terwijl ik mijn tussendoortje at kreeg ik een berichtje van de moeder van speelvriendje. Gevaarlijk hoor zo`n digitaal tijdperk... Via de app wisselden we van alles uit, dit kost natuurlijk tijd. Tijd die ik wellicht ook aan andere zaken kan besteden. ;-)

Na mijn "rondje sociale contacten" besloot ik de post over gisteren te schrijven. Terwijl ik dit deed, hoorde ik de brievenbus klepperen. Vervolgens liet ik me heel erg afleiden door de "echt" post, hierdoor schoot de digitale post natuurlijk niet op.

Al gauw was het lunchtijd, doordat ik steeds "verzandde" was mijn lunch ook erg laat. Om twee uur had ik nog een uur de tijd om het één en ander op te pakken. Mwah... Ik kon mezelf niet echt motiveren, ik rommelde dus wat aan tot aan drie uur. Om drie uur maakte ik me klaar om mijn oppaskinderen op te halen. Door de frisse lucht en de energie van de kinderen kwam ik wat meer uit mijn "verzand-modus". Een echt productieve dag was het dus niet. Wel heeft het mij iets geleerd: ik moet mezelf een doel stellen, dit helpt écht om een klusje of Klus op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten