woensdag 30 maart 2016

Dag 221- 2e Paasdag in België

Inmiddels is Pasen alweer twee dagen voorbij. En ben ik veilig teruggekomen uit het "gevaarlijke" België. Paashazen ben ik niet tegengekomen, ook zijn er geen Paaseieren gezocht. Ik kwam wel de "Minions" tegen.
Mijn lapjes-zus heeft deze leuke creatie gemaakt.

Op tweede Paasdag hebben wij de verjaardagen van lapjesvader en zijn vrouw gevierd. Dit jaar was het niet moeilijk om cadeautjes voor deze twee feestvarkens te kopen. Ik heb de cadeautjes in de webwinkel van de KNGF besteld.

Een "blije-bazen-beker" kan niet ontbreken als je de gelukkige eigenaar bent van Twister. En als je van koken houdt én dierenarts bent, tja... Wat is dan toepasselijker dan zo`n leuk schort?

Niet alleen de jarigen kregen cadeautjes, ook zusje kreeg cadeautjes. Zusjes of de baby? Ja... Ik mag het vertellen: zusje is zwanger! Terwijl ik voor de tweede keer tante word, wordt zusje voor de eerste keer moeder. Ik vind dit heel bijzonder!  De baby wordt tien oktober verwacht. Lapjes-zus hoopt dat de baby nog even op zich laat wachten. Zij is zeventien oktober jarig, en zij kan zich geen mooier cadeautje wensen dan een lief, klein, schattig baby`tje. Dat klein zal waarschijnlijk wel kloppen. Lief en schattig moeten we tegen die tijd maar zien. :-)
En, ik denk dat zusje tegen die tijd heel graag haar kleintje wil zien, zij hoopt, denk ik, dat de baby op de uitgerekende datum geboren wordt. Baby`s trekken vaak hun eigen plan, dus wanneer de baby precies geboren wordt, weten we pas als `ie geboren is. De natuur laat zich immers niet dwingen. ;-)

Van lapjesvader en zijn vrouw kreeg zusje een heel schattig kledingsetje in maat 68. Hoe klein kan kleding zijn? Zusje is kritisch op kleding, maar dit setje vond ze leuk. Van opa kreeg zusje/baby het eerste paar slofjes. Hoe opa het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, de slofjes machten  met het kledingsetje.

Een goed uitgekozen cadeautje voor in een koude oktobermaand. Zusje heeft gezegd dat haar baby deze slofjes als eerste aan krijgt. Ook dit zullen we tegen tijd wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten