donderdag 15 oktober 2015

Dag 55- hoekje werkplank hobbykamer deel 2


Voordat lapjesvader en manlief zouden komen had ik nog tijd om verder te gaan met het hoekje op de werkplank in de hobbykamer. Ik toog naar boven en ging aan de slag.
 Dit zijn labels die ik soms als klein "cadeautje" meestuur naar mijn penvrienden en naar mijn postcrossingsvrienden. De labels hangen nu aan een ring die ik al in juli had gekocht.
Nu wordt de ring (eindelijk) gebruikt waar ik `m voor heb gekocht. ;-)
Voor deze lange rij met stickers bedacht ik deze oplossing. Ik bevestigde de papierklem met Aslan.
Dit bleek toch niet zo goed bevestigingsmateriaal als ik had bedacht. Vrij snel viel papierklem met de stickers naar beneden. :-) Ik bedacht een andere oplossing...
...Good old buddie. Voor dit doeleinde werkt dit perfect.
Ook dit klusje zoemt al héééél lang in mijn achterhoofd. Ik besloot de daad bij het woord te voegen.
Nu hangt deze inspirerende kaart goed in het zicht.


Een tijd geleden ontving ik van mijn homeopaat deze mooie wijsheid. Deze tekst heeft lang op de spiegel in de gang gehangen. Het was alleen zo onhandig dat het briefje niet goed meer plakte, en met het schoonmaken van de spiegel moest je het briefje er steeds afhalen. Ik wist een veel betere plek...
... De "flow-map", in deze map komt (en zit al een beetje) alles wat mij inspireert.
Vervolgens was het bakje in dit hoekje aan de beurt om opgeruimd te worden. Bakje? Ja, zeker in dit hoekje staat een bakje. :-) Ik besloot eerst op categorie te gaan sorteren.
Ik had niet genoeg ruimte om alles uit te sorteren op dit stuk werkblad, ik moest uitwijken...
... Naar het andere werkblad.
Vervolgens ging ik het uit gesorteerde opruimen. Ik kwam van alles tegen.
Leuke inspirerende ideeën die ik op 8 december 2014 (!) heb uitgeprint en sinds die tijd in de flow-map moet komen.







Op 29 maart 2014 werd lapjesvader vijftig jaar! Dit hebben we groots gevierd. Het thema van het feest was: '"James Bond". Manlief en ik hebben deze uitnodigingen gemaakt. We waren en zijn nog steeds erg tevreden over het resultaat. Deze uitnodiging hoort in de box of memories en niet in een tijdelijk bakjes. Schijnbaar ligt deze uitnodiging al meer dan een jaar in dit bakje...
 
Dit jaar hebben wij onze kat Sjoerd moeten laten inslapen. Van de dierenarts ontvingen wij dit kaartje om ons sterkte te wensen. Dit kaartje heb ik in de box of memories gedaan (net als het bandje en het vaccinatieboekje van Sjoerd.)
 
Ook nu vloog de tijd. Ik wilde nog twee ontvangen postcrossingskaarten registeren, en het eten moest al bijna in de oven. Ik besloot deze opruim-Klus (inmiddels is het een Klus geworden) af te ronden.
Dit ligt klaar om verder opgeruimd te worden.
Dit is het opruimresultaat van gisteren.








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten