zondag 25 oktober 2015

Dag 66- geocaching- cach nummer 100!

Manlief en ik wisten dat het vandaag een zonnige, droge herfstdag zou worden. Perfect weer om te gaan schatzoeken. Wij gingen geocachen!
 
Dit is het officiële logo van Geoacaching. Als je dit logo ergens op zit zitten, laat liggen wat je hebt gevonden! Dit is een cache en hoort bij het spel. :-)

Vandaag is een memorabele dag want: vandaag hebben manlief en ik onze 100e schat (cache) gevonden! Dit betekent dat wij nu onze eigen cache mogen maken. ;-)
Manlief en ik deden een rondje Maarssen-Breukelen. Een prachtige route, die ook veel toeristen weten te vinden. ;-) Onderweg was het druk met fietsers, wandelaars, wielrenners, motors en auto`s. Onderweg moesten we dus extra goed opletten.
Ik gedroeg me als een toerist en maakte een foto van Kasteel Nijenerode. :-)

Dit is een "way-point", een way-point is een coördinaat waarmee je je vervolg van de route kan vinden.(En uiteindelijk de cache).
(Het is bewust een kleine foto, want het way-point moet natuurlijk wel zo geheim mogelijk blijven...) :-)
Gevonden! Dit is cache nummer 100!

We fietsten verder en vonden de volgende cache.
Tijdens het geocachen kom je in prachtige gebieden.

Ook bij ons in het dorp zijn een aantal caches te vinden. Hoe leuk is het om te gaan schatzoeken in je eigen omgeving? Heel erg leuk! Je eigen omgeving bekijk je ineens met hele andere ogen. ;-)

Ook zagen we prachtige paddenstoelen. Dit is een kleine selectie van de foto`s die ik maakte.
 Deze paddenstoelen hebben zich om dit paaltje heen "gevouwen".
Vrolijke paddenstoelen die hun kopjes boven het grasveld uitsteken. Helaas is er ook een paddenstoel omver gelopen.
De laatste cache die we vandaag hebben gevonden. Ergens in een gemeente verderop...
 
Met dit prachtige herfstplaatje sluit ik deze post af.
Vandaag was een heerlijke, ontspannen zondag. Een zondag waarmee ik Rust in mijn hoofd heb gekregen. (Eén van de doelen van dit 365-dagenproject).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten