vrijdag 16 oktober 2015

Dag 57- hoekje werkplank hobbykamer deel 4- FINAl

Op dag 21 ruimde ik de garderobe op. Garderobes worden al snel een magneetplek .Vanmorgen wierp ik mijn blik op de kapstok en zag dit.
Ik vond dat de kapstok een opruimbeurtje kon gebruiken. Binnen enkele minuten zag de kapstok/garderobe er zo uit.
Na de lunch toog ik naar boven voor deel vier van het opruimen van het hoekje op de werkplank in de hobbykamer. Vandaag stond dit hoekje op het programma.
 
Deze kaarten horen in de postcrossingmap. Ik had hier geen geschikte hoesjes voor. In juli ben ik speciaal naar de stad gegaan om insteekhoesjes voor dit formaat kaarten te kopen. Vandaag heb ik de kaarten op de juiste plek opgeborgen.
Dit zijn schrijfstiften en fineliners. Dit gebruik ik speciaal voor postcrossing. Eerder zat dit deze verpakking. Twee plastic verpakkingen heb ik gereduceerd tot één schrijfetui. Het schrijfetui heb ik een tijdje geleden bij de kringloop gekocht. Ook nu geld weer:
Op het moment dat ik deze foto maakte had ik last van een opruimblokkade. Ik was even het overzicht kwijt.
Om weer een fris hoofd te krijgen ben ik naar beneden gegaan heb wat gedronken en een stukje van een opgenomen tv-programma gekeken. Dit heeft geholpen want...  Ineens wist ik waar ik dit stapeltje kaarten kon opbergen...
....In de flow-map.

Ook ruimde ik dit op.
Dit is een scrapppagina in een winters thema. Ik heb deze pagina volgens mij zelfs meeverhuisd...
Ik besloot dat dit een Definitief Onafgemaakt Project ("D.O.P.") is en dus weg kon. Door dit op te ruimen geef ik de ruimte aan andere hobbyprojecten die ook staan te trappelen om afgemaakt of opgepakt te worden.
Wat een opluchting!
 
Ook ruimde ik het pennenbakje op.

 





Deze pennen gaan naar de kringloop. De paarse pen is een "stabilo pen". Deze zet ik op gratis op te halen.
 
Na het opruimen en schoonmaken van de werkplank ruimde ik twee postcrossingkaarten op.
De uil is uit Rusland komen aanvliegen. ;-) De kaart rechts komt uit Portugal.
En dit is het eindresultaat. Dit hoekje blijft het hoekje met onafgemaakte projectjes en projecten. Alleen... Nu is het veel overzichtelijker ingedeeld. De hobbyprojecten ga ik net zo aanpakken als de schoonmaakklusjes en Klussen. Elke keer een stukje. (En géén nieuwe projecten bedenken.) :-)

Want: elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar. En zo is het maar net. ;-)


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten