donderdag 15 oktober 2015

Dag 56- hoekje werkplank hobbykamer deel 3

Het opruimen van het hoekje op de werkplank in de hobbykamer begint langzaamaan op een Klus te lijken. ;-) Het opruimen van dit hoekje kost meer dan tijd dan ik had ingeschat. Ik vind het geen vervelende opruim-Klus, dit komt omdat het om mijn hobbyspullen gaat én ik zie gestaag een opgeruimd werkblad tevoorschijn komen. Gisteren eindige deze opruim-Klus op deze manier.
Vandaag is het opruimdag deel drie van het hoekje op de werkplank in de hobbykamer. Gisteren tijdens het opruimen kwam ik dit tegen.
Dit hoort écht niet op de hobbykamer thuis. Dit hoort in mijn oorbellenbakje die op de slaapkamer staat.
(Ik denk dat ik last van de oorbellen had en ze toen heb uitgedaan. Vervolgens heb ik ze niet op de juiste plek terug gelegd.)
Voor de insteekhoezen die onderop de stapel liggen, ben ik speciaal naar de stad gegaan. Dit is in juli geweest. Pas vandaag heb ik ze opgeruimd op de plek waar het hoort.
 

Gisteren scheurde de box of memories uit. Ik besloot dit...
... Vandaag te repareren. Plakband doet soms wonderen. :-)
Ook besloot ik de vensterbank boven het werkblad op te ruimen en schoon te maken. Een hele tijd geleden kocht ik dit hartje (ik weet niet eens meer in welke winkel), het doel was deze op te pimpen en naar het graf van mijn moeder te brengen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Vandaag besloot ik dat dit hartje een andere bestemming krijgt. Dit hartje komt te hangen aan de hangertak in de voortuin.
(Ik denk niet dat mijn moeder dit erg vind. Ze hield toch al niet van tierlantijntjes.) :-)
Dit is het eindresultaat.

Morgen is het opruimdag vier van een ander hoekje op de werkplank in de hobbykamer.
Dit is het hoekje met onafgemaakte projectjes en projecten. Ook staan er veel spullen voor (mijn relatief nieuwe hobby) postcrossing. Dit hoekje wil ik anders indelen, opruimen en schoonmaken. Ook nu weer ziet Willem-Beer er op toe dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.

En nu? Ik ga vanavond genieten van het Gouden Televizier-Ring Gala. ;-) (Leuk om bekende Nederlanders te zien die elkaar héél stiekem deze prijs niet gunnen...)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten