donderdag 15 oktober 2015

Dag 55- woensdag kookdag- zuurkoolschotel met Chorizo

Gisteren was het woensdag, dit betekent voor mij dat het kookdag is. Ik maakte...

... Deze lekkere zuurkoolschotel. Ik noem dit: "zuurkool met een twist".
 
Deze ingrediënten gaan in het gerecht. Ik heb gekozen om Cervelaatworst te gebruiken in plaats van Chorizo.

 Zo ziet de zuurkoolschotel er onafgebakken uit. Deze schotel hoeft maar 15 minuten in de oven.

En de recensies? Zowel lapjesvader als manlief vonden de zuurkoolschotel lekker. Ik vond de zuurkool te zuur en hierdoor overheersend. Deze zuurkoolschotel is voor herhaling vatbaar, ik pas dan wél het recept iets aan. De zuurkool spoel ik dan af en ik ga er er iets "zoets" door heen doen. (Appel, rozijntjes of ananas).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten